Łączna liczba wyświetleń

sobota, 23 sierpnia 2014

Pielęgnacja moich dłoni i paznokci

Hej kochani, dzisiejszy post będzie o pielęgnacji moich dłoni i paznokci jak w tytule.
Przepraszam za moją długą nieobecność, lecz niestety nie wiem czy w najbliższym czasie uda mi się to nadrobić gdyż musiałam ściąć moje paznokcie bardzo krótko. Na razie pozwolę odpocząć im od malowania. To wszystko dla tego, że większość z niewiadomego powodu się bardzo porozdwajała. Niestety obecnie wyglądają dość źle. Tutaj załączę zdjęcie.

 W planach mam zakup odżywki Sally Hansen MAXIMUM GROWTH, która nie zawiera formaldehydu. Efekty pokaże po kilkunastu dniach stosowania.
Przejdźmy zatem do kroku pierwszego:
OLEJOWANIE PAZNOKCI
Jest to ważne w pielęgnacji paznokci, gdyż daje naprawdę dużo. Czasem pomaga naprawić paznokcie po zniszczeniach jakie wyrządziła nieszczęsna odżywka Eveline,
zawiera kompleks naturalnych olejków roślinnych: ze słodkich migdałów, jojoba, rącznika, ogórecznika i drzewa herbacianego bogatych w substancje o działaniu pielęgnacyjnym i odżywczym. Dziala przeciwzapalnie, wspomaga regenerację skóry. Powyższy olejek wygląda tak:

Obecnie posiadam wersję grejpfrutową


Olejek jest bardzo wydajny, wystarczy ze wmasujemy małą kropelkę w paznokieć i skórki dookoła. Można go kupić w Naturze za ok. 7 zł mały i 10-11 zł duży. 
Krok drugi:
WYCINANIE SKÓREK ORAZ PIŁOWANIE
Aby nasze paznokcie wyglądały schludnie, zadbanie i ogółem dobrze się prezentowały koniecznie powinniśmy wycinać skórki ja robię to gdy paznokcie schną już z olejku, albo po prostu smaruje jakimś kremem i odchylam je tzw. kopytkiem a następnie wycinam . Gdy mam bardzo długie paznokcie obcinam je zwyczajnym obcinaczem, a gdy chcę tylko lekko skrócić piłuję je pilnikiem szklanym, gdyż taki jest najzdrowszy dla naszych paznokci. Gdy nie macie takiego zastąpcie go piaskowym. Nigdy nie powinno się używać metalowego pilnika, gdyż za bardzo niszczy on nasze paznokcie.
Krok trzeci:
NATŁUSZCZANIE I KREMOWANIE DŁONI
Jest to ważne, ponieważ używając kremów np. z witaminami dostarczamy dłoniom cennych składników dzięki czemu skóra jest nawilżona, a niektóre witaminy pobudzają wzrost paznokcia. Polecam krem Anida, polska dobra i TANIA firma. Obecnie posiadam taki rodzaj
Poprzedni, który posiadałam był trochę lepszy, bo jak już wspomniałam był z witaminami
W razie jakichkolwiek pytań, zostawiajcie komentarze na każdy chętnie odpowiem i będzie mi bardzo miło ;) Dziękuje za przeczytanie.

4 komentarze:

  1. Super post Zuza, oby tak dalej. Czekamy na więcej
    Pozdrawiamy serdecznie :)
    -Kacper oraz Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  2. A u mnie odżywka z Eveline sprawdza się bardzo dobrze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy u kogo :) U mojej mamy też jest w porządku u mnie niestety nie :(

      Usuń