Łączna liczba wyświetleń

sobota, 16 sierpnia 2014

Polka dots nails

Cześć, dzisiaj miałam dużo czasu dla siebie dlatego zrobiłam paznokcie w groszki, które zajmują trochę czasu ze względu na takie małe kropeczki. Użyłam do nich 2 kolory lakierów z firm Lovely z serii nude odcień 3 oraz z Golden Rose z serii RICH COLOR numer 36. Trzeci lakier do zrobienia kropeczek jest firmy Wibo z serii EXTREME NAILS. Pod spód oczywiście baza z Delii i na wierzch top coat z Miss Sporty. Potrzebny był mi jeszcze pędzelek do zdobień, ten kupiłam w Avonie za małe pieniądze.
Tutaj przedstawię efekt końcowy :

Lakiery można dobierać według upodobań, lecz najlepiej prezentują się białe kropki. Ja kropki robię od dołu paznokcia, robiąc trzy kropki,następnie 4 kropki wyżej między przerwami u kropek położonych niżej. Tak zrobione groszki wyglądają schludnie i nie chaotycznie :)

Kolejny post pojawi się prawdopodobnie za tydzień, gdyż wyjeżdzam. Może uda mi się coś dodać gdy będę na wyjeździe. Niedługo pojawi się notka o pielęgnacji moich pazurków :) Udanego weekednu.

2 komentarze: