Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 września 2014

Jak optycznie wydłużyć palce i skorygować kształt paznokci?

Cześć dzisiaj chciałabym podać wam kilka rad, w których powiem o tym co zrobić by dłonie wyglądały na smuklejsze,a paznokcie na dłuższe.

Zacznijmy od krótkich paznokci i szerokich, grubych palcach.

Najważniejsze przy takich dłoniach paznokcie piłować w owal (na okrągło), wtedy palce będą wydawać się smuklejsze.













Gdy chcemy, aby nasza płytka paznokciowa wydawała się dłuższa powinniśmy malować paznokcie na jasne kolory. Lecz nie jest to konieczne, gdyż ostatnio modne są także ciemne i krótkie paznokcie.
Jeśli chcemy jeszcze bardziej "ulepszyć " nasze paznokcie zostawmy małe paski bo obydwu bokach paznokcia. Ja osobiście nie jestem zwolenniczką tej metody, ale każdy ma inny gust. Po prostu trzeba się przekonać na własnej płytce :).


Długie, smukłe paznokcie

Takie paznokcie bardzo dobrze prezentują się, gdy piłowane są na kwadrat. Np.:

Takie paznokcie same w sobie wyglądają dobrze, nie trzeba dużo z nimi robić :)


Dziękuje za coraz więcej wejść! 

6 komentarzy:

  1. fajny post ;) Ja zawsze mam problem jaki ksztalt zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten wzorek ze zdjęcia.... Oj cudowny <3 zakochałam się jak nic....

    http://studencka-modnisia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie bardzo :)
    http://feather92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń