Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 1 września 2014

Kropkowe love, czyli moja niezmienna miłość oraz małe porządki!

Cześć kochani!
Dzisiaj chciałabym pokazać wam jak pomalowane są moje paznokcie jak w tytule zauważyć można, że oczywiście są to moje ukochane kropki!
Lakiery, których użyłam to :

Moje paznokcie odrosły już trochę i są w dobrym stanie :)
Jak widzicie na zdjęciu (przepraszam za jakość...) zakupiłam odżywkę Sally Hansen Maximum Growth za 25 zł w Super Pharm. Jest ona bez formaldehydu jak już pisałam w którymś z poprzednich postów. Efekty zauważyłam dość szybko. Odżywka jest bardzo wydajna, pędzelek wygodny i szybko się rozprowadza. Polecam jak najbardziej.




Druga rzecz o której wspomnę to pudełko na moje lakiery i przybory, akcesoria do paznokci!
Pudełko kupiłam w Pepco za 9,99zł




Pudełko jak widać jest bardzo pojemne, starcza na moje 31 lakierów i akcesoria :)

To koniec na dzisiaj. Jeśli chcielibyście post o malowaniu paznokci i wzorkach do szkoły to komentujcie :)
Żegnam się cieplutko

3 komentarze:

  1. Ja mam ponad 50-60 lakierów i juz niestety mi się nie mieszczą juz w lodowce. :/ u mnie również post o paznokciach ! I również kropki ! http://zuzueee-blog.blogspot.com/2014/08/tutorial-kropki.html?m=1


    Zapraszam! :) chyba zostanę u Ciebie dłuzej, bo uwielbiam malować paznokcie i wszystko co z nimi związane.

    OdpowiedzUsuń